تمام مطالب (درسی،اطلاعات روز جهانی و.......)

با سلام من امید زمانی هستم در این وبلاگ تصمیم دارم از هر درس پایه 7 نمونه سوال بزارم. لطفا WORDهارا دانلود کنید.و سوالات را انجام دهید

بایگانی

نظرتان در مورد وبلاگم چیست.(خوهش میکنم نظر بدید

امید زمانی | پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۸ ب.ظ

با سلام عزیزان .امروز قصد دارم از شما درخواست کنم درمورد وبلاگ نظر دهید خواهشن نظر خود را بدهید


در طی چند روز بنده چندین مطالب براتون قرار داده ام اگه براتون مفید بوده  خدارو شکر ....اگه مشکلی پیشنهادی دارید بهم بگید ........خیلی ممنون/


  • امید زمانی

نظرات  (۳)

بد نیست....اگه بیشتر تلاش کنی نتیجه میده

خوب.......
کانال طب سنتی روشهای کلی درمان بیماریها وسلامتی بدن بصورت درمان گیاهی و قرانی و سنتی رابصورت ساده دراختیار علاقمندان میذاره 

https://telegram.me/joinchat/CBsPqD9qd94imw1BuqNBLw

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی